Thursday, March 13, 2014

De ce nu mai postezi, LadyDyvine?

Initial am vrut sa o intitulez ''Ma apuc macar de blogging'', dar nu stiu cat imi va permite timpul sau daca, nu cumva, va interveni din nou ceva care sa imi stinga dorinta de a scrie.

Observati ca nici nu am inceput cu ''Buna, dragile mele!'' pentru ca inca nu ma simt vrednica sa folosesc formula aceasta de salut. Sper, pe parcurs sa imi recapat drepturile de a o folosi. (Eu singura de la mine)

Am simtit in seara aceasta o mare nevoie sa ma deschid aici pe blog si abia daca mai stiam unde e butonul pentru scrierea postarii. Nu vreau sa caut scuze prin aceasta postare, nu vreau sa ma justific in fata nimanui, nu incerc sa dau explicatii, vreau doar sa va povestesc ce-i cu viata mea in ultima perioada si sa raspund clar celei mai des adresate intrebari din ultima perioada.

La inceput ma simteam un pic deranjata de atatea insistente pentru ca unele erau chiar rautacioase, deranjata de faptul ca unele persoane chiar incepeau sa creada ca nu mai postez ''de figuri'' :)) Nu dragilor, eu chiar nu am timp si nu e vorba ca nu am jumatate de ora sa filmez ''ceva, asa, acolo'' ci pentru ca realizarea muncii pe care mi-as dori sa o public pentru voi nu s-ar incadra in veci in doar 30 de minute. Eu stiu ca din exterior pare foarte usor sa apesi un buton la o camera si sa incepi sa vorbesti, dar in realitate sunt ''un pic'' mai multi pasi in spatele unui tutorial :).

O alta cauza a lipsei mele din mediul virtual este schimbarea radicala care s-a produs in viata mea, de fapt, mai multe schimbari in urma carora am avut nevoie de timp ca sa ma pot adapta. Imaginati-va ca va invarte cineva de mai multe ori la 360 de grade si trebuie sa va opriti un pic ca sa va recapatati echilibrul, va ia o stare de ameteala, poate chiar de voma si apoi cand totul trece, puteti incepe din nou sa regasiti directia in care mergeati. Ei bine, pe mine viata m-a invartit cam de prea multe ori in 2013 si am fost o ametita mai mereu, dar incet-incet imi revin :)) 

Intr-adevar nu v-am mai putut bucura cu prezenta mea pe youtube, insa nu ma simt vinovata fata de voi 'foarte tare' pentru ca am incercat mereu sa va arat ce fac pe facebook. Cumva munca mea s-a mutat din online, in offline si cu toate ca absolut toate meritele se datoreaza muncii din online, eu, momentan, simt ca trebuie sa imi dedic tot timpul muncii din offline, pentru ca iubesc prea mult munca de makeup artist, sa faci pe altcineva sa se simta mai bine in pielea sa nici nu se compara cu a te face pe tine, in vazul lumii, sa te simti mai bine in pielea ta si apoi din asta pot sa traiesc, munca asta ma ajuta sa fiu independenta.

M-am gandit la diverse solutii, la diverse modalitati de a ma intoarce pe youtube, dar deocamdata sunt doar planificari si tocmai de aceea nu imi voi lua ramas bun de la voi, pentru ca imi doresc din tot sufletul sa ma intorc la filmat.

''Ei, da, asta cu <n-am timp> e doar o scuza penibila'' Mi s-a mai spus. Hmmm... :)) Si e adevarat ca si ziua lui Beyonce tot 24 de ore are, numai ca ea mai are si-o armata de oameni in spatele sau, iar eu abia daca gasesc pe cineva sa stea cu Honey cand situatia devine critica :)). Da, da, acum am copil si d'aia nu postez! Pentru ca da, Honey e copilul meu si e mica, si e pretentioasa, si e jucausa, asadar trebuie sa ii acord foarte multa atentie.

Si pentru ca as crede ca mai am cate ceva de spus (din cand in cand), am simtit nevoia sa ma apuc de blogging. O perioada am fost reticenta pentru ca imi doream foarte mult sa schimb design-ul blogului, sa am si eu ceva mai de doamne-ajuta, si-mi promiteam ca ma apuc de blogging imediat ce imi schimb si blogul, dar de unde timp? Ca parca si prietenii imi reproseaza ca nu le mai acord atentie, ca parca si mama imi reproseaza ca nu acord atentie casei, ca parca si Honey imi reproseaza cu ai sai ochi dulci ca nu ii acord atentie, ca parca si eu imi reprosez ca nu imi mai acord atentie.

Asadar, everybody! Patientez s'il vous plait! Ca ma adaptez la viata de om mare si-apoi 'rup stilul' :))

Si-oricat de ciudat imi e acum sa fiu oprita si intrebata daca eu sunt LadyDyvine, eu tot a voastra raman!



                                               Cu drag, 
                                      LadyDyvine!
                                         
                                                                     

13 comments:

  1. Esti o scumpa si oricand ai revenii pe youtube eu te astept cu drag, mult succes in viata si sa ai parte numai se ce iti doresti♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Lady, tu esti obligata sa profiti de sansa asta pe care viata vine sa o ofere dupa atat de multa munca in online (cine nu a facut un tutorial ..sa faca). Mult noroc (si mai multa munca) caci drumul tau incepe sa se lageasca si trebuie sa mergi inainte. Ne bucuram cand aflam de pe facebook ce alte lucruri minunate realizezi si suntem fericite sa te stim facand ceea ce-ti place cel mai mult. Suntem alaturi e tine, trimitem ganduri bune, energii pozitive si te imbratisam. Numai de bine!

    ReplyDelete
  3. Cine vrea, observa prin ceea ce postezi pe FB cat de ocupata esti! Ca ne e dor de un filmulet postat de tine, asta e partea a doua. Oricum, mult succes in viata de zi cu zi si sper ca intr-una din zile sa am curajul sa vin si sa te salut atunci cand te voi mai vedea prin oras :">. O primavara cat mai frumoasa >:D<

    ReplyDelete
  4. Ai putea sa filmezi cate putin din ce faci in fiecare zi din munca ta si cu siguranta nimeni nu ti-ar mai reprosa nimik cu toate ca cei care iti reproseaza sunt niste egoisti si nu merita ....Dar mai suntem si noi cei care asteptam sa mai invatam ceva nou de la tine eu cel putin asta faceam invatam si incercam sa imit ce vedeam in postarile tale ....E doar o idee ....Xhiar miar placea sa vad postari cu ce faceti voi acolo...Aaa si sa nu uit mult succes in continuare si profita din plin

    ReplyDelete
  5. I get it! Imi place si inteleg perfect ce ai scris acolo. Uneori pur si simplu life gets in the way. Am patit-o si eu in 2013. Dar nu-i nimic, in 2014 va fi mai bine! :)

    ReplyDelete
  6. I get it! Imi place si inteleg perfect ce ai scris acolo. Uneori pur si simplu life gets in the way. Am patit-o si eu in 2013. Dar nu-i nimic, in 2014 va fi mai bine! :)

    ReplyDelete
  7. Te ador, mult succes ! Asteptam noutati :*

    ReplyDelete
  8. Esti o scumpa, nu trebuie sa-ti pese de ce spun haterii. Succes in tot ce faci, si te asteptam sa revii si in online!

    ReplyDelete
  9. Bafta in adaptarea la toate aceste schimbari. Sunt convinsa ca iti este foarte greu si stiu, din pacate mult prea bine, ce inseamna sa nu ai timp si energie pentru tot ce ai vrea sa faci.
    Ma bucur ca nu inchizi blogul. Cand vei fi gata sa revii in forta sunt convinsa ca cele care iti apreciem munca in online vom fi aici sa te sustinem.

    ReplyDelete
  10. Bine ai revenit pe youtube LadyDyvine!
    Am deschis un blog nou. Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    ReplyDelete
  11. Acum a fost pe Tv Neptun filmuletul tau cu machiaj pitzi, parodia. Mi-a fost drag sa te revad

    ReplyDelete
  12. Nu te descuraja si continua ce ti-ai propus, nu te lasa influentata de gurile rele, care stiu doar sa critice. http://www.unicfeminin.ro

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...