Wednesday, December 28, 2011

Some kind of pencil technique.

Hello, dragele mele! Exersez in ultima vreme mai multe feluri si modalitati de machiaje, mai colorate, mai fantasy, mai diferite. Incerc sa imi diversific munca si sa ma pregatesc in mai multe campuri ale machiajului. Dupa ce m-am jucat pe toata fata cu tehnica creionului, am zis sa fac si un machiaj, nu e multa treaba cu creionul, e doar o linie afumata cu mov, dar o iau incet-incet. 
Poftiti la poze, asadar!




Nu stiu din ce cauza glitterul absolut minunat pe care l-am pus pe buze nu apare nici decum asa cum e de fapt, e un glitter mov superb, doar ca in poze devine rece si albastru, probabil imi trebuie lumina zilei ca sa apara cum e. VoilĂ !
Cu drag, 
LadyDyvine.

13 comments:

  1. Felicitari,ti a iesit f frumos!

    ReplyDelete
  2. Eu spun ca ti'a iesit superb :D

    ReplyDelete
  3. iti urmaresc fiecare pas ...imi place mai mult insa cum iti vin machiajele mai naturale.
    http://danielaelenuca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. E superb machiajul,a iesit bestial,pot sa spun k am incercat toate machiajele facute de tine,o sa incerc sa il fac si pe acesta,desi pare extrem de dificil,vedem ce imi iese,felicitari pentru absolut tot ceea ce faci.

    ReplyDelete
  5. Iti sta superb cu parul asa! Foarte frumos!

    ReplyDelete
  6. imi place foarte mult machiajul :) am tot vazut si eu tehnica asta dar oricat as incerca nu-mi iese absolut deloc :( imi ramane doar sa ma bucur de machiajele celor carora le iese :) ca si al tau. Te pup

    ReplyDelete
  7. Machiajul este o arta pe care nu toti o intelegem.Tu ne-ai invatat primii pasi in machiaj.Tu ne'ai invatat ce e bine si ce e rau in machiaj.Continua...Daca ti'ai ales aceasta cale a frumusetii nu te desparti de ea.Doar de aceea te rog sa asculti aceasta melodie superba: http://www.youtube.com/watch?v=QXpXTmxUhrA

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...